tisdag 16 december 2008

Tack

Här är några små saker som har förgyllt födelsedagen för fru Taubner:

- Svärfar skickade dagens finaste sms: "Tant Helena gratuleras hjärtinnerligst å sin högtidsdag av gamlingarna i Surte".

- J ringde. Det blir inte födelsedag om jag inte får höra hans röst. Dessutom ringde han till jobbet och överraskade mig.

- Mina söta kollegor bjöd mig på lunch med dessert och allt. Hjortronpannacotta.

- Jag fick ett fint kort på posten från M. Det står en massa trams på det... till exempel "Trams är ett läskande bubbel av mentala små snubbel"

- A hade köpt te till mig i present. Hon hade tittat i mitt teskåp och kom ihåg vilka burkar som fanns där och som det inte var så mycket kvar i. Det är kärlek! :-)

1 kommentar:

Yoyomba sa...

Du är värd all kärlek du kan få. Du fyller ju trots allt bara år en gång om året... (till skillnad från mig som fyller år varje dag...)och då ska man visa extra mycket kärlek.

Än en gång - GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!!! :)

Kramar i massor!