lördag 10 januari 2009

Konsert

Jag var faktiskt med på konserten trots allt idag. Mina alt-kamrater säger att jag gjorde nytta, så då var det väl värt det.

Makens kommentar efteråt var "du var i alla fall fin att se på, och du kunde mima bra."

Och imorgon är det alltså dags igen. Samling 8.45. Vi skall framföra bland annat Viernes Messe Solennelle, och det är såååå vacker musik. Det blir härligt!


PS. Nä, inga tvillingar än. Den blivande modern är stor som ett hus och aningens trött på´t.

1 kommentar:

Jenny-Ann sa...

Ja, det var en härlig konsert och Messe Solennelle är otroligt vacker, jag är väldigt glad att min röst höll och att jag inte blev sjuk då. Nu ligger jag hemma med både feber och förkylning och en knappt hörbar röst.... men det var helt klart värt det!
Fin bild från konserten! Kram Jenny